Witaj na blogu AdWars
Raz na jakiś czas, pomiędzy optymalizacją kampanii Google Ads dla moich klientów a szkoleniami nachodzi mnie ochota, żeby popisać. Dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Staram się publikować systematycznie, jednak sami wiecie jak jest... Na blogu będą się pojawiać wskazówki, case'y oraz #Ticks&Tips z kampanii Google Ads, Google Analytics oraz Google Tag Managera. Postaram się również raz na jakiś czas wrzucić coś o pracy freelancera, czyli całe moje zawodowe życie w jednym miejscu.
Reklamy video In-stream możliwe do pominięcia
Coraz więcej właścicieli firm planuje rozwój swoich kampanii o nowe kanały. YouTube to pierwszy z nich, który przychodzi na myśl. Treści video stają się coraz bardziej popularne, a wielu ludzi rezygnuje z TV na rzecz YouTuba. Więc jest to moim...
13 stycznia 2021 Czytaj dalejGoogle Ads dla startupów. Czy to ma sens?
Miałem przyjemność współpracować z kilkunastoma startupami w Polsce i za granicą, opowiadałem o Google Ads na Krakowskim Tygodniu Startupów i zawsze na początku padało podstawowe pytanie: „Czy reklamy Google Ads dla startupów mają sens?” Moim zdaniem mają, ale trzeba podejść...
28 grudnia 2020 Czytaj dalejCzy na pewno kierujesz swoje kampanie Google Ads na dobry język?
Język kampanii Google Ads. Niby prosty temat, jednak audytując kampanie często spotykam się z błędnym ustawieniem języka. Wnika to z tego, że nie wszyscy do końca wiedzą jak to kierowanie działa. Ten błąd najczęściej pojawia się u osób, które bez...
18 listopada 2020 Czytaj dalejKierowanie reklam graficznych na osoby wyszukujące konkretnych haseł w wyszukiwarce
Reklamy graficzne w sieci reklamowej Google możemy targetować na wiele sposobów. Jednym z nich są niestandardowe grupy odbiorców. Moim zdaniem to jeden z lepszych wyborów, jeżeli chcemy dotrzeć reklamą graficzną do użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem w odpowiednim czasie. Dlaczego tak...
02 listopada 2020 Czytaj dalejJak i dlaczego warto zmienić model atrybucji w Google Ads?
O modelach atrybucji mówi się sporo w temacie Google Analytics. Wielu jednak nie wie, że ustawienie odpowiedniego modelu atrybucji ma również duże znaczenie w kampaniach Google Ads. Jeżeli używamy jednej z inteligentnych strategii ustalania stawek, to tym bardziej powinniśmy się...
14 kwietnia 2020 Czytaj dalejJak wykluczyć adres IP z Google Analytics
Im lepiej przefiltrowane dane w Google Analytics, tym lepsze decyzje możemy dzięki nim podejmować. Bardzo często firmy nie wykluczają swoich adresów IP z Google Analytics. Jest to dość łatwe do zrobienia i moim zdaniem, każdy kto posiada swoją stronę internetowa...
16 marca 2020 Czytaj dalejPodział kampanii tekstowych w Google Ads
Struktura konta Google Ads, to element na który na szkoleniach zwracam największą uwagę. Audytując konta Google Ads widzę, że struktura kampanii bardzo często jest przyczyną słabo działających kampanii. Temat ten jest bardzo często pomijany, jednak moim zdaniem, to element bez...
15 marca 2020 Czytaj dalejAudyt kampanii Google Ads
Czy warto robić audyt kampanii Google Ads? Jeżeli tak, to dlaczego? Co dzięki temu zyskamy? Na te i kilka innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym artykule. Dlaczego w ogóle postanowiłem go napisać? Audyty kont Google Ads robię od ponad...
13 stycznia 2020 Czytaj dalejJak wykorzystać Google Ads podczas współpracy z youtuberem?
Współpraca marek z youtuberami to już dzień powszedni. Marki docierają do nowych klientów dzięki zasięgom influencerów i zaufaniu, jakim darzą ich widzowie. Jestem pewien, że dla każdego produktu znajdzie się przynajmniej jeden kanał na YouTube, w którym znajdą się zainteresowane...
17 listopada 2019 Czytaj dalejLokalne reklamy w Mapach Google
Google coraz bardziej rozszerza działanie reklam. Mamy nowe możliwości reklamowania się na YouTube, nowe formaty reklamowe w wyszukiwarce, a teraz Google wprowadza możliwość reklamowania się w Mapach Google. To była tylko kwestia czasu, kiedy Google pójdzie w stronę reklam na...
12 września 2019 Czytaj dalej