Witaj na blogu AdWars
Raz na jakiś czas, pomiędzy optymalizacją kampanii Google Ads dla moich klientów a szkoleniami nachodzi mnie ochota, żeby popisać. Dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Staram się publikować systematycznie, jednak sami wiecie jak jest... Na blogu będą się pojawiać wskazówki, case'y oraz #Ticks&Tips z kampanii Google Ads, Google Analytics oraz Google Tag Managera. Postaram się również raz na jakiś czas wrzucić coś o pracy freelancera, czyli całe moje zawodowe życie w jednym miejscu.

Image extention in Google Ads
Het is geen geheim dat Google Ads-tekstadvertentie-extensies de CTR en advertentiekwaliteit verbeteren. In dit artikel zullen we kijken naar de image extention, die naar mijn mening de volgende „must-have” zal zijn in tekstadvertenties direct na de site link extension. Wat is...
30 sierpnia 2021 Czytaj dalej
Zagraniczna kampania Google Ads dla e-commerce. Jak się do tego przygotować?
W internecie granice nie istnieją. Jeżeli posiadasz e-commerce (bo na tym skupimy się w tym poście), to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sprzedawać swoje produkty za granicą. Jedną z najprostszych metod rozwoju na inne rynki jest zagraniczna kampania Google...
26 sierpnia 2021 Czytaj dalej
Rozszerzenie graficzne reklam w Google Ads
Nie jest tajemnicą, że rozszerzenia reklam tekstowych w Google Ads podnoszą CTR i jakość reklam. W tym artykule przyjrzymy się rozszerzeniu graficznemu, które moim zdaniem będzie kolejnym „must have” w reklamach tekstowych zaraz po rozszerzeniu linków do podstron. Czym jest...
13 lipca 2021 Czytaj dalej
Formaty grafik używane w Google Ads
Kampanie graficzne to uzupełnienie praktycznie każdej kampanii którą prowadzę dla moich klientów. Najczęściej używane są graficzne reklamy elastyczne, ale zdarza się, że klient chce stworzyć konkretne banery reklamowe i wtedy warto wiedzieć jakie formaty grafik można użyć w reklamach Google...
13 kwietnia 2021 Czytaj dalej
Reklamy TrueView Discovery na YouTube
Reklamy TrueView Discovery to jedne z podstawowych reklam na YouTube. Bardzo często wykorzystywane przez blogerów, vlogerów, branżę muzyczną i firmy, które posiadają swój kanał na YouTube. Zaraz po reklamie In-Stream, są to najczęściej wykorzystywane reklamy video. Kto i dlaczego powinien...
24 lutego 2021 Czytaj dalej
Reklamy video In-stream możliwe do pominięcia
Coraz więcej właścicieli firm planuje rozwój swoich kampanii o nowe kanały. YouTube to pierwszy z nich, który przychodzi na myśl. Treści video stają się coraz bardziej popularne, a wielu ludzi rezygnuje z TV na rzecz YouTuba. Więc jest to moim...
13 stycznia 2021 Czytaj dalej
Google Ads dla startupów. Czy to ma sens?
Miałem przyjemność współpracować z kilkunastoma startupami w Polsce i za granicą, opowiadałem o Google Ads na Krakowskim Tygodniu Startupów i zawsze na początku padało podstawowe pytanie: „Czy reklamy Google Ads dla startupów mają sens?” Moim zdaniem mają, ale trzeba podejść...
28 grudnia 2020 Czytaj dalej
Czy na pewno kierujesz swoje kampanie Google Ads na dobry język?
Język kampanii Google Ads. Niby prosty temat, jednak audytując kampanie często spotykam się z błędnym ustawieniem języka. Wnika to z tego, że nie wszyscy do końca wiedzą jak to kierowanie działa. Ten błąd najczęściej pojawia się u osób, które bez...
18 listopada 2020 Czytaj dalej
Kierowanie reklam graficznych na osoby wyszukujące konkretnych haseł w wyszukiwarce
Reklamy graficzne w sieci reklamowej Google możemy targetować na wiele sposobów. Jednym z nich są niestandardowe grupy odbiorców. Moim zdaniem to jeden z lepszych wyborów, jeżeli chcemy dotrzeć reklamą graficzną do użytkowników zainteresowanych konkretnym tematem w odpowiednim czasie. Dlaczego tak...
02 listopada 2020 Czytaj dalej
Jak i dlaczego warto zmienić model atrybucji w Google Ads?
O modelach atrybucji mówi się sporo w temacie Google Analytics. Wielu jednak nie wie, że ustawienie odpowiedniego modelu atrybucji ma również duże znaczenie w kampaniach Google Ads. Jeżeli używamy jednej z inteligentnych strategii ustalania stawek, to tym bardziej powinniśmy się...
14 kwietnia 2020 Czytaj dalej