Audyty kampanii
Prowadzisz kampanię Google Ads samodzielnie i nie wiesz, czy robisz to dobrze? Potrzebujesz nowych wskazówek, które pomogą ci dalej rozwijać kampanię? A może wydaje ci się, że agencja prowadząca twoją kampanię robi to niedokładnie? Najlepszym rozwiązaniem, będzie audyt kampanii Google Ads.
Audyt kampanii Google Ads + godzina konsultacji
Po audycie wyślę Ci listę rzeczy oraz ustawień, które należy poprawić w kampanii. Dostaniesz również podpowiedzi oraz uwagi związane z rozwojem kampanii i możliwości, jakie możesz wykorzystać w ramach rozwoju.
Minimalny koszt audytu to 1500 zł netto.
Audyt kampanii Google Ads + wprowadzenie zalecanych zmian
Założenia i wykonanie audytu są dokładnie takie same jak w przypadku wersji z dodatkową godziną konsultacji. W tym przypadku jednak wprowadzę zmiany, które zaproponuje po audycie.
Cena jest ustalana w zależności od ilości pracy wyszczególnionej po audycie.
Na początku musisz przyznać mi dostęp do kont Google Ads oraz Google Analytics. Jeżeli masz problem z ustawieniem celów konwersji i używasz Google Tag Managera, to również będę potrzebował do niego dostęp. Do audytu kampanii sklepu internetowego będę potrzebował również dostępu do Google Merchant Centre Następnie wysyłasz mi założenia kampanii. Budżet, lokalizacje na którą chcesz kierować reklamy, osoby do których mają docierać oraz wszystkie inne informacje, które pomogą mi w audycie Na audyt potrzebuję 1 dzień. Jeżeli nie mam zaplanowanych innych audytów lub szkoleń na ten termin, to audyt zostanie przeprowadzony w kolejny dzień od otrzymania dostępów oraz założeń kampanii
Po audycie wyślę Ci listę rzeczy oraz ustawień, które należy poprawić w kampanii. Dostaniesz również podpowiedzi oraz uwagi związane z rozwojem kampanii i możliwości, jakie możesz wykorzystać w ramach rozwoju. Do wykorzystania dodatkowo do audytu dostaniesz jeszcze godzinę konsultacji podczas której możemy omówić szczegółowo listę błędów oraz propozycje rozwoju.
Opinie klientów
Zobacz opinie, które moi klienci przesłali do mnie, zamieścili na Linkedinie i Google ...