Witaj na blogu AdWars
Raz na jakiś czas, pomiędzy optymalizacją kampanii Google Ads dla moich klientów a szkoleniami nachodzi mnie ochota, żeby popisać. Dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Staram się publikować systematycznie, jednak sami wiecie jak jest... Na blogu będą się pojawiać wskazówki, case'y oraz #Ticks&Tips z kampanii Google Ads, Google Analytics oraz Google Tag Managera. Postaram się również raz na jakiś czas wrzucić coś o pracy freelancera, czyli całe moje zawodowe życie w jednym miejscu.

Jak wykluczyć adres IP z Google Analytics
Im lepiej przefiltrowane dane w Google Analytics, tym lepsze decyzje możemy dzięki nim podejmować. Bardzo często firmy nie wykluczają swoich adresów IP z Google Analytics. Jest to dość łatwe do zrobienia i moim zdaniem, każdy kto posiada swoją stronę internetowa...
16 marca 2020 Czytaj dalej
Podział kampanii tekstowych w Google Ads
Struktura konta Google Ads, to element na który na szkoleniach zwracam największą uwagę. Audytując konta Google Ads widzę, że struktura kampanii bardzo często jest przyczyną słabo działających kampanii. Temat ten jest bardzo często pomijany, jednak moim zdaniem, to element bez...
15 marca 2020 Czytaj dalej
Audyt kampanii Google Ads
Czy warto robić audyt kampanii Google Ads? Jeżeli tak, to dlaczego? Co dzięki temu zyskamy? Na te i kilka innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym artykule. Dlaczego w ogóle postanowiłem go napisać? Audyty kont Google Ads robię od ponad...
13 stycznia 2020 Czytaj dalej
Jak wykorzystać Google Ads podczas współpracy z youtuberem?
Współpraca marek z youtuberami to już dzień powszedni. Marki docierają do nowych klientów dzięki zasięgom influencerów i zaufaniu, jakim darzą ich widzowie. Jestem pewien, że dla każdego produktu znajdzie się przynajmniej jeden kanał na YouTube, w którym znajdą się zainteresowane...
17 listopada 2019 Czytaj dalej
Lokalne reklamy w Mapach Google
Google coraz bardziej rozszerza działanie reklam. Mamy nowe możliwości reklamowania się na YouTube, nowe formaty reklamowe w wyszukiwarce, a teraz Google wprowadza możliwość reklamowania się w Mapach Google. To była tylko kwestia czasu, kiedy Google pójdzie w stronę reklam na...
12 września 2019 Czytaj dalej
Podział kampanii produktowej w Google Ads
Bardzo często audytując kampanie Google Ads w sklepach internetowych zauważam tylko jedną kampanię produktową ze wszystkimi produktami dostępnymi w sklepie. Jest to bardzo duży błąd, który może kosztować was sporo utraconych zamówień. Pierwszą rzeczą jaką piszę klientom po takim audycie,...
06 września 2019 Czytaj dalej
Kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania z niskim CPC
Dynamiczna kampania w sieci wyszukiwania (DSA) ma tyle wrogów ile osób, które nie wyobrażają sobie kampanii Google Ads bez niej. Ja jestem oczywiście po tej drugie stronie, chociaż nie pcham tej kampanii na siłę. Bardzo często jednak używam jej do...
20 sierpnia 2019 Czytaj dalej