Google Ads
Kampanie Google Ads to obecnie jedna z najpopularniejszych metod reklamowania się online. Obecnie z wyszukiwarki Google korzysta 91,86% ludzi na świecie i to właśnie tam są twoi obecni i przyszli klienci. Możliwości reklamowania się jest mnóstwo. Od reklamy tekstowej, przez reklamy produktowe dla sklepów internetowych po kampanie video na Youtube. Najważniejsze to dopasować odpowiednie typy reklam do swojej branży tak, żeby przynosiły ci jak największy zysk.
Kampanie tekstowe w wyszukiwarce
Kampanie tekstowe w Google Ads to tak naprawdę najpopularniejszy format reklamowy dla branży usługowej oraz sklepów internetowych. Pojawiają się w wyszukiwarce Google po wpisaniu słów kluczowych zdefiniowanych w kampanii.
Nie może ich zabraknąć w Twojej kampanii usług, a w kampanii dla sklepów internetowych będą świetnym uzupełnieniem kampanii produktowych.
Kampanie graficzne w sieci reklamowej Google
Kampanie Graficzne to świetne uzupełnienie kampanii i możliwość budowania rozpoznawalności marki.
Dzięki banerom lub graficznym reklamom elastycznym jesteśmy w stanie docierać do osób zainteresowanych danym tematem lub wyszukujących interesujące nas słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. Naszą reklamę graficzną możemy również kierować na konkretne strony internetowe lub strony o konkretnych tematach.
Jak widzisz możliwości jest sporo i warto przetestować, czy będą one odpowiednie dla Twojej firmy.
Kampanie produktowe dla sklepów internetowych
Kampanie produktowe do podstawowy typ kampanii dla sklepów internetowych. Dzięki nim Twoje produkty będą wyświetlały się w wyszukiwarce Google nad wynikami wyszukiwania.
Ten format reklamowy zawiera zdjęcie, tytuł oraz cenę Twojego produktu.
Jest to format reklam, który sklepom internetowym przynosi najwięcej konwersji (zakupów). Jeżeli prowadzisz sklep, to nie możesz pominąć tego typu kampanii.
Kampanie lokalne w mapach Google
Kampanie lokalne możesz znaleźć bezpośrednio na mapie Google lub w wynikach wyszukiwania w których pojawia się mapa z zaznaczonymi miejscami, których szuka użytkownik. Przeważnie lokali usługowych podobnych do Twojego jest w pobliżu klika. Dzięki reklamie, to Twoja lokalizacja pojawi się jako pierwsza.
Kampanie lokalne sprawdzają się idealnie dla lokalnych biznesów, które świadczą usługi stacjonarnie tj. dentyści, salony piękności, restauracje, co-worki, fryzjerzy itp.
Reklama lokalna jest połączona z wizytówką w Google Moja Firma i wyświetla się na mapach Google.
Kampanie video na Youtube
W wielu domach YouTube zastępuje już w 100% telewizje. Można więc już powoli uznać, że reklama video na YouTube jest następcą reklamy telewizyjnej. Jednak w przypadku tego typu reklamy ceny za wyświetlenie są nieporównywalnie niższe do kampanii telewizyjnej.
Coraz więcej reklamodawców decyduje się rozszerzać swoją kampanię o reklamy video na YouTube. Wszystko dlatego, że stworzenie filmu reklamowego jest już dość łatwe i w miarę tanie do zrobienia.
Kampanie video są tez doskonałym rozwiązaniem dla YouTuberów, artystów i vlogerów, którzy chcą zwiększyć zasięgi swoich filmów i zebrać więcej subskrypcji kanału w krótszym czasie.
Kampanie remarketingowe
Remarketing to od zawsze bardzo modny temat. Trzeba jednak pamiętać, że oczywiście jest to fantastyczna opcja powracania do użytkowników naszej strony, jednak musi być to zrobione dobrze.
Remarketingu możemy używać w kampaniach graficznych, produktowych, tekstowych oraz na YouTube. Wszystko zależy na czym nam zależy i na jakim rynku działamy.
Zagraniczne kampanie Google Ads
Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę na zagraniczne rynki, to również możesz na mnie liczyć. Obecnie prowadzę kampanie Google Ads w 46 krajach na 4 kontynentach, więc wejście na zagraniczne rynki nie jest dla mnie problemem
Opinie klientów
Zobacz opinie, które moi klienci przesłali do mnie, zamieścili na Linkedinie i Google ...