Google Ads

Kampanie Google Ads to obecnie jedna z najpopularniejszych metod reklamowania się online. Obecnie z wyszukiwarki Google korzysta 91,86% ludzi na świecie i to właśnie tam są twoi obecni i przyszli klienci. Możliwości reklamowania się jest mnóstwo. Od reklamy tekstowej, przez reklamy produktowe dla sklepów internetowych po kampanie video na Youtube. Najważniejsze to dopasować odpowiednie typy reklam do swojej branży tak, żeby przynosiły ci jak największy zysk.

Kampanie tekstowe w wyszukiwarce

Kampanie tekstowe w Google Ads to tak naprawdę najpopularniejszy format reklamowy dla branży usługowej oraz sklepów internetowych. Pojawiają się w wyszukiwarce Google po wpisaniu słów kluczowych zdefiniowanych w kampanii.

Nie może ich zabraknąć w Twojej kampanii usług, a w kampanii dla sklepów internetowych będą świetnym uzupełnieniem kampanii produktowych.

Kampanie graficzne w sieci reklamowej Google

Kampanie Graficzne to świetne uzupełnienie kampanii i możliwość budowania rozpoznawalności marki.

Dzięki banerom lub graficznym reklamom elastycznym jesteśmy w stanie docierać do osób zainteresowanych danym tematem lub wyszukujących interesujące nas słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. Naszą reklamę graficzną możemy również kierować na konkretne strony internetowe lub strony o konkretnych tematach.

Jak widzisz możliwości jest sporo i warto przetestować, czy będą one odpowiednie dla Twojej firmy.

Kampanie produktowe dla sklepów internetowych

Kampanie produktowe do podstawowy typ kampanii dla sklepów internetowych. Dzięki nim Twoje produkty będą wyświetlały się w wyszukiwarce Google nad wynikami wyszukiwania.

Ten format reklamowy zawiera zdjęcie, tytuł oraz cenę Twojego produktu.

Jest to format reklam, który sklepom internetowym przynosi najwięcej konwersji (zakupów). Jeżeli prowadzisz sklep, to nie możesz pominąć tego typu kampanii.

Kampanie lokalne w mapach Google

Kampanie lokalne możesz znaleźć bezpośrednio na mapie Google lub w wynikach wyszukiwania w których pojawia się mapa z zaznaczonymi miejscami, których szuka użytkownik. Przeważnie lokali usługowych podobnych do Twojego jest w pobliżu klika. Dzięki reklamie, to Twoja lokalizacja pojawi się jako pierwsza.

Kampanie lokalne sprawdzają się idealnie dla lokalnych biznesów, które świadczą usługi stacjonarnie tj. dentyści, salony piękności, restauracje, co-worki, fryzjerzy itp.

Reklama lokalna jest połączona z wizytówką w Google Moja Firma i wyświetla się na mapach Google.

Kampanie video na Youtube

W wielu domach YouTube zastępuje już w 100% telewizje. Można więc już powoli uznać, że reklama video na YouTube jest następcą reklamy telewizyjnej. Jednak w przypadku tego typu reklamy ceny za wyświetlenie są nieporównywalnie niższe do kampanii telewizyjnej.

Coraz więcej reklamodawców decyduje się rozszerzać swoją kampanię o reklamy video na YouTube. Wszystko dlatego, że stworzenie filmu reklamowego jest już dość łatwe i w miarę tanie do zrobienia.

Kampanie video są tez doskonałym rozwiązaniem dla YouTuberów, artystów i vlogerów, którzy chcą zwiększyć zasięgi swoich filmów i zebrać więcej subskrypcji kanału w krótszym czasie.

Kampanie remarketingowe

Remarketing to od zawsze bardzo modny temat. Trzeba jednak pamiętać, że oczywiście jest to fantastyczna opcja powracania do użytkowników naszej strony, jednak musi być to zrobione dobrze.

Remarketingu możemy używać w kampaniach graficznych, produktowych, tekstowych oraz na YouTube. Wszystko zależy na czym nam zależy i na jakim rynku działamy.

Zagraniczne kampanie Google Ads

Jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę na zagraniczne rynki, to również możesz na mnie liczyć. Obecnie prowadzę kampanie Google Ads w 46 krajach na 4 kontynentach, więc wejście na zagraniczne rynki nie jest dla mnie problemem

Opinie klientów

Zobacz opinie, które moi klienci przesłali do mnie, zamieścili na Linkedinie i Google ...

Grzegorz Krzyżaniak

Gregor Media

Polecam Michała i jego umiejętności pod kątem Google Ads. Podczas konsultacji wyjaśnił mi wszystkie zagadnienia związane z moimi kampaniami. Konkrety bez lania wody. Należy wspomnieć o tym, że Michał jest po prostu bardzo miłą i kulturalną osobą dlatego współpraca z nim to czysta przyjemność.

Monika Ambrozowicz

picterra.ch

I'm more than satisfied with a Google Ads training that I've recently had. It was a highly practical and efficient hands-on workshop, during which I created my first campaign with different types of ads. Michal is an excellent instructor - patient, easy to communicate, and well qualified. I can highly recommend his courses and audits

Gabriela Cerowska

MOMA

Polecam współpracę z Michałem! Znawca Google Ads oraz wielu innych narzędzi, które przyczynią się do poprawy widoczności firmy w sieci, a co za tym idzie poprawie wyników firmy. Świetny strateg i spec od analizy danych. Pełen profesjonalizm i nieszablonowe podejście.

Halina Stawińska

Lips4Ever

Pana Michała rekomendował znajomy jako osobę solidną i na wysokim poziomie przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych cen. Współpraca od razu zaczęła przynosić mojej firmie bardzo wymierne korzyści. Adwords robione jest szczegółowo , wielowątkowo. Pan Michał jest elastyczny, nie działa szablonowo i jest otwarty na sugestie związane ze specyfiką produktu klienta. Nowe pomysły konsultujemy wspólnie i dopasowujemy budżet. Otrzymuję szczegółowe raporty z wykonanej pracy i jej efektów. A co istotne niesłychanie uczciwie rozlicza swoje usługi zachowując bardzo dobrą relację w aspekcie „jakość/cena”.

Mateusz Kwiatkowski

Michał dokonał audytu konta Google Ads i prowadzonych kampanii w mojej firmie. Audyt jest szczegółowy i otwiera oczy na to co warto poprawić. Szybka i sprawna komunikacja oraz dowiezienie audytu w ustalonym terminie zachęca mnie do podjęcia stałej współpracy! Zdecydowanie rekomenduje Michała jako eksperta w dziedzinie Google Ads

Marcin Przybylski

Mprzybylski

Profesjonalna obsługa w każdym calu. Przez kilka miesięcy współpracowałem z Michałem w zakresie obsługi strony internetowej i reklam Adwords. To temat trudny i niewdzięczny, zwłaszcza w zakresie fotografii. Michał wywiązał się świetnie ze swojej pracy oraz sprostał moim wymaganiom, z czego korzystam do dzisiaj. Jego porady oraz praca pozytywnie wpłynęły na odbiór mojej strony przez moich klientów, co przełożyło się na ilość zapytań o moje usługi.

Małgorzata Dadok-Grabska

DGPROMO

Zapał, energia, dążenie do celu, otwartość, umiejętność dokonywania trafnych analiz to cechy, którymi można opisać Michała. Prawdziwy profesjonalista dobrze radzący sobie z narzędziami Google.

Klaudia Wilusz

NAV 24

Szkolenie z Michałem zdecydowanie zaliczam jako jedno z najbardziej merytorycznych, w jakich miałam okazję brać udział. Michał potrafi w praktyczny, poparty konkretnymi przykładami sposób przekazać wiedzę. Praktyczne doświadczenie, know-how i przede wszystkim świetne umiejętności dydaktyczne powodują, że Michał jest naprawdę świetnym szkoleniowcem w obszarze Google Ads

Zaufali mi

Znak Horyzont
Yolk
Purena
CARGO by owee
epinokio
Centuria
Fabryka Pościeli
Iglaco.com
Manufaktura w Bolesławcu