Witaj na blogu AdWars
Raz na jakiś czas, pomiędzy optymalizacją kampanii Google Ads dla moich klientów a szkoleniami nachodzi mnie ochota, żeby popisać. Dlatego postanowiłem założyć tego bloga. Staram się publikować systematycznie, jednak sami wiecie jak jest... Na blogu będą się pojawiać wskazówki, case'y oraz #Ticks&Tips z kampanii Google Ads, Google Analytics oraz Google Tag Managera. Postaram się również raz na jakiś czas wrzucić coś o pracy freelancera, czyli całe moje zawodowe życie w jednym miejscu.

Jak usunąć automatycznie generowane komponenty video z kampanii Performance Max?
Jeżeli masz na koncie kampanię Performance Max, to doskonale wiesz, że nie ma tam wiele możliwości optymalizacji. Bardzo często używa się jednak tego typu kampanii zamiast standardowych kampanii produktowych. Można to zrobić, dodając w grupie wizytówek tylko feed produktowy z...
14 grudnia 2022 Czytaj dalej
Google Ads nie sprzedaje. Dlaczego?
Google Ads nie sprzedaje. Ten wpis nigdy nie powinien pojawić się na tym blogu, bo przecież jako freelancer pracuję dla moich klientów, tworząc dla nich kampanie Google Ads. Dlaczego więc postanowiłem o tym napisać? Bo to prawda i mam nadzieję,...
19 sierpnia 2022 Czytaj dalej
Jak naprawdę wygląda praca Freelancera?
Ten wpis będzie zdecydowanie inny niż pozostałe. Będzie bardziej lifestylowo. Zamiast skupiania się na kampaniach, postaram się opisać jak wygląda praca freelancera zajmującego się Google Ads. Obalę kilka mitów. Oczywiście pamiętaj, że na to, jak wygląda nasze życie, ma wpływ...
18 marca 2022 Czytaj dalej
In Feed-advertenties op YouTube
In Feed Video-advertenties zijn een van de belangrijkste advertenties op YouTube. Met name gebruikt door bloggers, vloggers, de muziekindustrie en bedrijven die een eigen YouTube-kanaal hebben. Direct na in-stream YouTube-advertenties zijn dit de meest gebruikte videoadvertenties. Wie zouden ze in...
14 grudnia 2021 Czytaj dalej
Skippable in-stream advertenties op YouTube
Steeds meer ondernemers zijn van plan hun campagnes uit te breiden met nieuwe kanalen. YouTube is het eerste dat in je gedachten opkomt. Videocontent wordt steeds populairder en veel mensen stappen over van tv naar YouTube. Dus dit is naar...
13 grudnia 2021 Czytaj dalej
Buitenlandse Google Ads-campagne voor e-commerce. Hoe je erop voorbereiden?
Er zijn geen limieten online. Als je e-commerce hebt (want daar gaan we ons in deze post op focussen), is er niets dat je ervan weerhoudt om je producten in het buitenland te verkopen. Een van de gemakkelijkste manieren om...
08 grudnia 2021 Czytaj dalej
Plusy i minusy inteligentnych reklam produktowych
Inteligentne reklamy produktowe widzę ostatnio na praktycznie każdym koncie Google Ads dla sklepu internetowego. Ze względu na audyty, konsultacje, szkolenia i obsługę przewija mi się tych kont miesięcznie przez ręce sporo. Zdecydowanie inteligentne reklamy produktowe są trendem i zastępują standardowe...
24 listopada 2021 Czytaj dalej
SKAG vs Hagakure. Która metoda ma sens w Google Ads?
Podejście do kampanii Google Ads zmienia się bardzo dynamicznie. Wszytko za sprawą nowości, które Google wprowadza często i systematycznie. Obecnie Google bardzo stawia na automatyzację strategii ustalania stawek i machine learning. Dlatego właśnie powstają nowe pomysły na struktury kont Google...
19 listopada 2021 Czytaj dalej
Dynamiczne grupy reklam w standardowych kampaniach tekstowych. Dlaczego nie ma to sensu?
Od jakiegoś czasu w przeprowadzanych audytach kont pojawia się błąd, którego wcześniej nie zauważałem. Nowe wytyczne dla supportu Google Ads kładą nacisk na dodawanie dynamicznej grupy reklam do standardowych kampanii tekstowych (kierowanych na słowa kluczowe). Są przynajmniej dwa powody świadczące...
09 listopada 2021 Czytaj dalej
Hoe en waarom moet je het attributiemodel in Google Ads wijzigen?
Er wordt veel gezegd over attributiemodellen in Google Analytics. Velen weten echter niet dat het instellen van het juiste attributiemodel ook belangrijk is in Google Ads-campagnes. Als we een van de slimme biedstrategieën gebruiken, zouden we er nog meer in...
03 września 2021 Czytaj dalej