Google Ads audit campaing

Prowadzisz kampanię Google Ads samodzielnie i nie wiesz, czy robisz to dobrze? Potrzebujesz nowych wskazówek, które pomogą ci dalej rozwijać kampanię? A może wydaje ci się, że agencja prowadząca twoją kampanię robi to niedokładnie? Najlepszym rozwiązaniem, będzie audyt kampanii Google Ads.

Jak to wygląda?

Na początku musisz przyznać mi dostęp do kont Google Ads oraz Google Analytics. Jeżeli masz problem z ustawieniem celów konwersji i używasz Google Tag Managera, to również będę potrzebował do niego dostęp. Do audytu kampanii sklepu internetowego będę potrzebował również dostępu do Google Merchant Centre Następnie wysyłasz mi założenia kampanii. Budżet, lokalizacje na którą chcesz kierować reklamy, osoby do których mają docierać oraz wszystkie inne informacje, które pomogą mi w audycie Na audyt potrzebuję 1 dzień. Jeżeli nie mam zaplanowanych innych audytów lub szkoleń na ten termin, to audyt zostanie przeprowadzony w kolejny dzień od otrzymania dostępów oraz założeń kampanii. Po audycie wyślę Ci listę rzeczy oraz ustawień, które należy poprawić w kampanii. Dostaniesz również podpowiedzi oraz uwagi związane z rozwojem kampanii i możliwości, jakie możesz wykorzystać w ramach rozwoju. Do wykorzystania dodatkowo dostaniesz jeszcze godzinę konsultacji podczas której możemy omówić szczegółowo listę oraz propozycje.

Cena audytu Google Ads to 500 zł netto.

Zainteresowany?

AdWars Michał Michalik

698 983 552